Secondatebeauty oleh Titan Tyra

 Secondatebeauty 

[secretstoryofteacher] Secondatebeauty ialah satu jenama produk kecantikan yang diasaskan oleh seorang yotuber terknal Indonesia iaitu Tytan Tyra. Bagaimana saya boleh tahu tentang produk beliau ini?, kerana saya sering mengikuti Vlog yang beliau muat naik pada laman saluran Youtubenya setiap hari Rabu. Nampak tak betapa saya tertarik dengan beliau sehingga hari dia muat naik video pun boleh saya hafal πŸ’“. 

Asal nama secondatebeauty oleh Titan Tyra

Pada awal pelancaran produk pertama Titan Tyra beliau ada menceritakan kenapa meletakkan nama sebegitu. Menurutnya, semua orang terutama para wanita pasti mahu suasana dating mereka lebih berjalan sempurna berbanding yang pertama. 

Secondate Milky Gel Liptint

Produk pertama yang beliau keluarkan ialah gel liptint. Gel Liptint ini mempunyai beberapa variasi warna, antaranya ialah  Brunch, Picnic, Gallery, Naughty dan Netflixx. Melalui pemerhatian saya setelah menonton youtube beliau, beliau kerap menggunakan variasi Picnic

Instapeach Eyeshadow Palette oleh Tytan Tyra


Selain, Milky Gel Liptint, pada masa ini beliau sedang mengeluarkan produk baharu iaitu eyeshadow yang diberi nama instapeach. Ya, setahu saya Titan Tyra sangat suka dengan namanya yang peach ni. Ada di sebuah Video Youtube nya dia mengakui kalau dia itu selain boba queen tetapi juga peach queen.

Saya berharap nanti saya berpeluang untuk mendapatkan produk-produk keluaran Secondatebeauty oleh Tytan Tyra kerana sebagai peminat menyimpan makeup sebagai koleksi harus saya punya sendiriπŸ’‹πŸ’—πŸ’—


Jika anda membaca ruangan ini jagan lupa untuk meninggalkan jejak pada ruangan komen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan